Saç Tedavisi

Saç ekimi operasyonu özellikle erkeklerde yoğunlukla görülmekte olan saç dökülmesine karşı geliştirilmiş cerrahi müdahaledir. Saç ekiminin son derece ciddi bir cerrahi müdahale olmasından dolayı müdahalenin estetik cerrahi uzmanlar tarafından tam teşekküllü hastane veya kliniklerde yapılması gerekmektedir.

Estetiksel ve psikolojik sorunları beraberinde getiren saç dökülmesi ciddi bir sağlık problemidir ve çoğunlukla genetiksel nedenlerden kaynaklanmaktadır.

Saç ekimi operasyonu uygulanacak olan hastaların operasyon öncesi bazı temel kurallara uyması gerekmektedir. Hastaların minimum bir hafta öncesinde sigara kullanımını, iki hafta öncesinde aspirin ve ağrı kesici kullanımını kesmeleri gerekmektedir.

Saç ekimi operasyonundan önce hastaların detaylı bir sağlık taramasından geçmesi gerekmektedir. Hastaların herhangi bir kronik rahatsızlığı var ise estetik cerrahi uzmanlıyla mutlak suretle paylaşılmalıdır.

Saç ekimi operasyonun bir hafta öncesinde saçlar boyanmamalı, operasyondan bir gün öncesinde ise saçlara her hangi bir yapıştırıcı kimyasal madde sürülmemelidir.

Saç ekimi operasyonu yapılacak olan hastanın saç miktarı ile doğru orantılı olmakla birlikte saç ekimi operasyonları ortalama 4 ile 6 saat civarında sürmektedir. Lokal anestezi yöntemi uygulanarak yapılan saç ekimi operasyonu ağrısız bir şekilde gerçekleştirilmektedir.

Saç ekimi operasyonu kemoterapi ve radyoterapi tedavisi gören, hormonal bozuklukları olan hastalar ile ileri derecede diyabet ve tansiyon hastaları dışında kalan ve saç dökülmesi problemi yaşayan tüm hastalara uygulanabilmektedir.

İlgili Diğer Tedaviler